Regulamin karty stałego klienta

Regulamin karty stałego klienta MILO DETAL

 

  1. Karta Stałego Klienta „MILO DETAL” jest własnością Milo Detal Sp. z o.o. z siedzibą w Białej Podlaskiej, o numerze NIP: 5372509406 oraz jest wpisana do KRS pod numerem: 0000306155

 

  1. Karta Stałego Klienta „MILO DETAL” jest wydawana bezpłatnie klientom deklarującym zgodę na udział w Programie lojalnościowym Milo Detal Sp. z o.o. z siedzibą w Białej Podlaskiej

 

  1. Posiadacz karty, po jej aktywacji, gromadzi punkty poprzez zakupy towarów w sklepach:

 

  • Delikatesy Milo nr 3, Biała Podlaska 21-500, ul. Długa 50,
  • Delikatesy Milo nr 5, Nurzec Stacja 17-330, ul. Leśna 2,
  • Delikatesy Milo nr 6, 21-500, ul. Sidorska 20A,
  • Delikatesy Milo nr 7, Ciechanowiec 18-230, ul. Kościelna 11,
  • Delikatesy Milo nr 8, 21-500 Biała Podlaska, ul. Żeromskiego 52
  1. Klient posiadający kartę stałego klienta Delikatesy Milo otrzymuje jeden punkt za każdą wydaną złotówkę w sklepach Delikatesy Milo wymienionych w punkcie 3 regulaminu, z wyłączeniem zakupów: doładowań telefonii komórkowej, płatności rachunków, paysafecard, biletów komunikacji miejskiej i wyrobów tytoniowych, za które klient nie otrzyma punktów na kartę stałego klienta.
  2. Naliczane punkty rejestrowane są w systemie komputerowym na osobistym koncie każdego zarejestrowanego klienta. Klient może sprawdzić stan punktów w każdym czasie wysyłając sms pod nr 887 566 600 o treści KARTA. Opłata sms zostanie naliczona zgodnie ze stawką obowiązującą u Operatora sieci komórkowej klienta.
  3. Zgromadzone punkty uprawniają do wymiany na towary wyszczególnione pod pkt 13 niniejszego regulaminu. Towary wymienione pod pkt 13 mogą być zmienione w każdym czasie.  Na towar wymieniony za punkty klient otrzyma paragon na kwotę 0,01zł (słownie jeden grosz).
  4. W ramach działań promocyjnych posiadaczom Karty Stałego Klienta Milo Detal mogą być przyznane punkty dodatkowe albo inne formy gratyfikacji np. rabaty, niższe ceny zakupu wybranych produktów. Informacja o dodatkowych rabatach będzie umieszczona na materiałach reklamowych w sklepie i etykietach cenowych.
  5. Posiadaczami Karty Stałego Klienta Milo Detal mogą być tylko pełnoletnie osoby fizyczne.
  6. Karta Stałego Klienta Milo Detal ważna jest do odwołania.
  7. Zasady funkcjonowania Karty Stałego Klienta Milo Detal mogą być zmienione w każdym czasie poprzez ogłoszenie na stronie internetowej www.delikatesymilo.pl
  8. Posiadacz Karty Stałego Klienta Milo Detal wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w komputerowej bazie danych, z przeznaczeniem do wykorzystania ich wyłącznie w celach marketingowych oraz na ich przetwarzanie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883) wraz z późn. zmianami.
  9. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 Kwietnia 2017 r.
  10. Lista towarów podlegających wymianie za zgromadzone punkty:
Nagroda Ilość punktów
N-Bułka słodka lub pączek 300 pkt
N-Chleb baltonowski krojony 400 pkt
N-Chleb żytni bez drożdży 600 pkt
Masło Kruszwica 250g roślinne 600 pkt
Mleko polskie Mlekovita 2% 1l 700 pkt
Piwo Perła Chmielowa 0,5l butelka zw.

Piwo Harnaś 0,5l butelka zw.

800 pkt
Czekolada mleczna  Wedel 100 g 900 pkt
Woda Jurajska 1,5 l gaz./ n.gaz 500 pkt
Papier toaletowy Regina Rumiankowy 8szt 1600 pkt
Wódka Żołądkowa Czysta de Luxe 0,5l

Wódka Żubrówka Biała 0,5l

4500 pkt